Postanowienia wstępne
1. Zamawiarka, dostępna pod adresem www.hotcoffee.pl, prowadzonej przez Hot Coffee Professional Vending Marek Gierdal, adres: Cmentarna 26a, 62-030 Luboń. NIP: 7771108058.
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Zamawiarki, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – Hot Coffee Professional Vending Marek Gierdal, adres: Cmentarna 26a, 62-030 Luboń. NIP:7771108058
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep– sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.hotcoffee.pl, służący do zamawiania produktów ze sklepu internetowego z odbiorem osobistym w lokalu sprzedawcy.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach sklepu internetowego), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub usługi ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w zamawiarce, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w zamawiarce, umożliwiający utworzenie Konta.
10. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
11. Lokal – lokal w którym są przygotowywane i z którego wysyłane są zamówienia klienta.
12. Koszyk – element zamawiarki, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
13. Produkt – dostępna w sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
14. Maszyna – samo sprzedający automat vendingowy, w którym może zostać zrealizowany bon.
15. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Bonu prepaid zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego oraz odbiór bonu przez adres email lub nabicie bonu od razu w automacie po otrzymaniu płatności.
Kontakt ze Sklepem
Dane teleadresowe Sprzedawcy:
Hot Coffee Professional Vending Marek Gierdal, adres: Cmentarna 26a, 62-030 Luboń.
Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@hotcoffee.pl.pl
Klient może skontaktować się telefonicznie z sprzedawcą telefonicznie w godzinach 09:00-14:00 od poniedziałku do piątku nr tel. +48 504262526 (stawka według połączeń operatora).
Wymagania techniczne
Do korzystania z sklepu, w tym przeglądania asortymentu i składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome/Safari/Opera/Firefox/Edge, w wersji spełniającej standardy HTML 5, CSS 3, Javascript ES6 lub nowsze.
- aktywne konto e-mail,
- włączona obsługa plików cookies,,
Informacje Ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie sklepu możliwe jest bez zakładania konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w zamawiarce, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: aktywny adres e-mail i hasło
- Założenie Konta w zamawiarce jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie aktywnego adresu e-mail i hasła ustanowionego w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane do Kontaktu ze Sklepem.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia możliwości rejestracji w sklepie.
Zasady składania ZamówieniaW celu złożenia Zamówienia należy:
- Wybrać produkt z kategorii maszyny, następnie dodać go do koszyka. Produkt ten determinuje na który automat ma zostać nabity bon przedpłacony.
- Wybrać produkt z kategorii bony, następnie dodać go do koszyka. Produkt ten determinuje wartość przedpłaconego impulsu.
- Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia (zwany na stronie checkout) poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu.
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów dostarczania przedpłaconego bonu.
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie.
- Bon powinien zostać automatycznie nabity na automat lub kod bonu powinien zostać wysłany drogą email w zależności od wybranego sposobu dostarczenia bonu.
- Na każde sprzedane zamówienie wystawiamy fakturę imienną dostarczaną drogą elektroniczną.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość sprzedaży ze sklepu internetowego wyłącznie osobie prywatnej.
Oferowane metody dostawy oraz płatności
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego bonu, jednak w zależności od maszyny sklep zastrzega możliwość wyłączenia niektórych opcji dostawy z przyczyn technicznych w zależności od wybranej maszyny:
- Dostawa na wskazany w zamówieniu automat.
- Dostawa na wskazanego maila.
- Płatność Kartą typu Secure Form za pośrednictwem płatności internetowych oferowanych przez PAYU SA. (KRS: 0000274399, NIP: 7792308495, REGON: 300523444)
- Płatność internetowa online za pomocą Blik lub innych płatności internetowych oferowanych przez PAYU SA. Płatności online w Zamawiarce są obsługiwane przez spółkę PAYU S A (KRS: 0000274399, NIP: 7792308495, REGON: 300523444)
Koszty dostawy
- Koszt dostawy na terenie Polski znajdują się w opcjach płatności.
- Sklep automatycznie wylicza koszty dostaw na bazie algorytmu. Można użyć dostawy na palecie, która ma określoną cenę.
- Przed przejściem do wyboru płatności klient ma napisane koszty dostawy obok metody dostawy.
- Odbiór osobisty w lokalu darmowy.
- Cena dostawy na palecie drewnianej jest na sztywno określona przy opcji do wyboru.
- W przypadku jeśli zamówienie nie zmieści się na jednej palecie zbiorczej zamówienie zostanie zablokowane i sprzedawca skontaktuje się mailowo lub telefonicznie. Będzie wtedy trzeba osobno dokupić wysyłkę kolejnej palety.
Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisu lub aplikacji użytkownik może zgłaszać na adres e-mail, w formie telefonicznej w godzinach pracy infolinii lub w formie pisemnej. W zakładce kontakt na stronie internetowej www.hotcoffee.pl znajdują się dane do nawiązywania kontaktów.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej adres e-mail użytkownika oraz dokładny opis stanu faktycznego reklamowanego Produktu lub usługi.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni roboczych. Użytkownik zostanie poinformowany o swojej reklamacji poprzez e-mail.
- Klientowi przysługuje 14. dniowy zwrot bonów elektronicznych w postaci kodów dostarczanych bezpośrednio na skrzynkę email, jeśli nie zostały one zrealizowane w automacie.
- W związku ze specyfikacją opcji natychmiastowego nabicia bonu na maszynę niemożliwe staje się zwrócenie bonu, z przyczyn technicznych.